dva za RPKK

Позив: округли сто “предности и мане цивилног сектора у области функционалног образовања у Србији”, Крушевац 29.01.2015.

Овом приликом позивамо представнике ОЦД-а, образовне и научне раднике и заинтересовану јавности на учешће у раду округлог стола Српског омладинског одбора за друштвена и економска питања, вођеног од стране Академије националног развоја, који ће бити одржан 29.01.2015. године у просторијама Регионалне привредне коморе Крушевац на тему предности и мане цивилног сектора у области функционалног образовања у Србији”.

У наставку се можете упознати са агендом скупа.

 29.01.2015.

од до активност
11:40 12:00 окупљање званица
12:00 12:25 Уводна излагања и поздравни говор
12:25 12:35 презентација Академије националног развоја
12:35 12:45 представљање локалног руководства
12:45 13:15 пауза
13:15 14:30 Округли сто српског омладинског одбора за друштвена и економска питања, представника ОЦД и заинтересоване јавности

предности и мане цивилног сектора у области функционалног образовања у Србији

 

Теме којима ће се учесници скупа бавити тичу се унапређења образовања у Србији, утицаја образовања на економску перспективу државе и начинима размене искустава  ОЦД-а и других лица у овој области као и  корупцијом у образовању.
Ово ће такође бити и прилика да се јавности представи локално руководство Академије у Расинском округу за град Крушевац као и да се озваничи рад тог тела Академије.

untitled

детаљи са прошлогодишње конференције

Подсећамо да је ово наставак иницијативе и ангажовања у области функционалног образовања покренуте од стране Академије националног развоја и АД Еурека из Крушевца, овом скупу је претходила конференција одржана пре годину дана у ПЦ Ушће, у Београду, на којој је учешће узело преко 20 учесника из 16 организација цивилног друштва што је представљало први скуп тих размера на ту тему у Србији.

Молимо Вас да потврдите своје присуство,
за више информација слободно нас контактирајте телефоном на 069/ 1122025 или слањем e-поште на office@anr.edu.rs

 

Posted in Uncategorized.